مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد:

توزیع 2000 دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان استان فارس


مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: به همت خیران 2 هزار دستگاه وسایل سرمایشی در قالب رزمایش نسیم مهرورزی بین نیازمندان فارس توزیع شده است.
تصویر توزیع 2000 دستگاه وسایل سرمایشی به نیازمندان استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، محمد بذرافشان امروز در حاشیه ادامه این رزمایش اظهارداشت: این پویش در راستای کمک‌های مؤمنانه و برای کمک به نیازمندان استان راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده‌ی خانوارهای موردحمایت این نهاد، تهیه وسایل سرمایشی و لوازم خنک‌کننده در فصل تابستان است، افزود: به همت خیران استان از تعداد 2 هزار وسیله سرمایشی شامل کولرآبی، کولرگازی و پنکه تهیه‌شده که بین نیازمندان استان توزیع‌شده 1000 دستگاه وسیله سرمایشی ساکنان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.


مدیرکل امداد فارس خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 176 هزار و 472 خانوار با جمعیت 355 هزار و 499 نفر موردحمایت این نهاد هستند که از این تعداد، 79 هزار و 601 خانوار با جمعیت 167 هزار و 439 نفر در مناطق محروم با ضریب 6 الی 9 زندگی می‌کنند.

بذرافشان تصریح کرد: خیران استان فارس در میان دیگر استان‌ها در راستای کمک به نیازمندان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند و کمک‌های مؤمنانه همچنان در سطح گسترده ادامه دارد.


انتهای پیام/

324878